medNote
Intuicyjny jak kartka papieru
- Idea pracy z dokumentami
- Formularze w medNote są wzorowane na papierowych wersjach dokumentów, znanych z codziennej pracy, a system bardziej przypomina edytor tekstu, niż klasyczną aplikację medyczną.
Automatyczny zapis
- Zawartość uzupełnianych dokumentów jest automatycznie zapisywana w chmurze medNote, dzięki czemu nie utracisz jej w wyniku przypadkowego zamknięcia przeglądarki. Możesz również w dowolnej chwili przerwać prace i kontynuować na innym komputerze.
Wyszukiwarka wbudowana w dokumenty
- Nie musisz otwierać dodatkowych okienek, by z niej korzystać. Gdy uzupełniasz treść dokumentu, system przeszukuje terminologie medyczne i katalog leków dostarczając podpowiedzi.
Całość opiera się o najbardziej naturalny dla człowieka mechanim pełnotekstowego przeszukiwania fraz, dzięki któremu możesz odnajdywać hasła nawet na postawie fragmentów wyrazów.
Niezbędne informacje zawsze pod ręką
- Comarch medNote agreguje dane z różnych źródeł (m.in. dokumentów historycznych, terminologii medycznych oraz usług zewnętrznych) i dostarcza je w sposób kontekstowy.
Dzięki temu nie musisz się tak często przełączać między ekranami, w łatwy sposób skopiujesz wcześniejsze rozpoznania/leki/wywiady, nie wyślesz pacjenta na niepotrzebne badania.
System automatycznie wyświetli Ci informacje na temat ubezpieczenia, czy też uzupełnionych czynników ryzyka.
Informacje dodatkowe
- Jednym kliknięciem uzyskasz dostęp do rozszerzonych informacji pochodzących z ChPL.
Wygodne wystawianie recept
- Katalog leków PharmIndex
- Gdy uzupełniasz receptę, automatycznie przeszukujemy dla Ciebie katalog leków PharmIndex, który otrzymujesz od nas wraz z aplikacją.
System podpowiedzi
- System podpowiedzi skraca czas potrzebny na wybranie leku, a także wyświetla aktualne poziomy refundacji, zakresy wskazań oraz informacje o dostępności rynkowej danego leku.
System uszyty na miarę
- Comarch medNote daje duże możliwości konfiguracji, co pozwoli Ci go dostosować do swoich potrzeb i specyfiki pracy.
- Twórz własne ekrany z danymi medycznymi, ukrywając informacje, które nie są potrzebne dla Twojej specjalizacji, bądź dodając nowe.
- Oznaczaj rozpoznania i leki jako "ulubione", by mieć do nich szybszy dostęp.
- Buduj własne dokumenty oraz ich szablony (wkrótce).
medNote Scanner
Potrzebujesz zeskanować dokument? Użyj telefonu.
Zdjęcia oraz zeskanowane dokumenty pacjenta możesz wgrywać zarówno z dysku jak i bezpośrednio z telefonu, korzystając z darmowej aplikacji medNote Scanner.